Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Promocje
Unmatched Marvel: Brains and Brawn
Unmatched Marvel: Brains and Brawn

139,00 zł

Cena regularna: 159,00 zł

szt.
Counter Tray (20 compartment) - tacka organizer na żetony
Counter Tray (20 compartment) - tacka organizer na żetony

13,90 zł

Cena regularna: 18,50 zł

szt.
Mice To Meet You
Mice To Meet You

29,00 zł

Cena regularna: 59,00 zł

szt.
Flesh & Blood TCG: Tales of Aria booster Unlimited
Flesh & Blood TCG: Tales of Aria booster Unlimited

9,90 zł

Cena regularna: 12,90 zł

szt.
Paco Ŝako (standard) - innowacyjne szachy
Paco Ŝako (standard) - innowacyjne szachy

89,00 zł

Cena regularna: 109,00 zł

szt.
Smartphone Inc.
Smartphone Inc.

139,00 zł

Cena regularna: 165,00 zł

szt.
Great Battles of Julius Caesar Deluxe Edition
Great Battles of Julius Caesar Deluxe Edition

459,00 zł

Cena regularna: 489,00 zł

szt.
Age of Dogfights: WW1 - 1920s
Age of Dogfights: WW1 - 1920s

79,00 zł

Cena regularna: 99,00 zł

szt.
All Star Draft
All Star Draft

119,00 zł

Cena regularna: 129,00 zł

szt.
Marvel Champions: The Wrecking Crew
Marvel Champions: The Wrecking Crew

39,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

szt.
TIPP-KICK zawodnik Star Irlandia
TIPP-KICK zawodnik Star Irlandia

19,00 zł

Cena regularna: 35,00 zł

szt.
Commands & Colors: Samurai Battles
Commands & Colors: Samurai Battles

299,00 zł

Cena regularna: 319,00 zł

Mystic Vale Big Box

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 205,00 zł 205.00
ilość szt.
Zyskujesz 20 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Portal Games
Kod produktu: PRT__Mystic Vale Big Box

Opis

Mystic Vale to gra karciana dla 2-4 graczy, w której wcielacie się w klany druidów, które próbują przywrócić przeklętej krainie jej dawne życie. Karty w waszych taliach przedstawiają części doliny, które musicie zrewitalizować, a każde rozwinięcie, reprezentuje nowe życie przynoszone do krainy.

Wasza potęga jest związana z krainą i im więcej życia pojawi się w dolinach i gajach, tym stajecie się potężniejsi, a wraz z wami duchy natury gotowe ożywić cudowne krainy. W każdej turze zagrywacie karty na swoje pole, aby zdobywać potężne rozwinięcia i cenne karty doliny. Musicie jednak uważać, by nie nadużywać swojej mocy, gdyż może to spowodować rozkład i zakończyć turę.

Podczas gry będziecie mogli rozbudować twoje karty dodając do nich potężne rozwinięcia. Tworzenie kart za pomocą rozwinięć i kupowanie kart doliny we właściwym czasie, pomoże wam przywrócić do życia najcudowniejszą część Tajemniczej Doliny i osiągnąć zwycięstwo.

Każdy gracz rozgrywa swoją turę, musi wtedy rozegrać 4 Fazy w danej kolejności:

  • Faza Sadzenia
  • Faza Zbiorów
  • Faza Odrzucania
  • Faza Przygotowań

Fazie Sadzenia można spasować lub kontynuować i przemieścić wierzchnią kartę na swoje Pole, a także rozpatrzyć jej zdolności po rozegraniu. Należy sprawdzić, czy nie uległo się Zepsuciu, a jeśli nie, sekwencję należy powtórzyć i robić to do momentu spasowania lub Zepsucia. Zepsuciu ulegasz, jeśli ujawnisz w dowolnym momencie Fazy Sadzenia lub Przygotowań 4 lub więcej symboli Rozkładu (z czerwonym drewkiem), chyba że posiadasz anulujące je symbole Przyrostu (z zielonym drzewkiem).

Do Fazy Zbiorów można przejść, jeśli nie uległo się Zepsuciu. Jeśli tak, po fazie Sadzenia przechodzi się od razu do Fazy Odrzucania. W Fazie Zbiorów zlicza się symbole z kart i rozpatruje je w dowolnej kolejności. Zdolności kart pozwalają m.in. na zakupienie Rozwinięć i kart.

Fazie Odrzucania wszystkie zakupione rozwinięcia odrzuca się z Pola na stos kart odrzuconych. Uzupełnia się Karty Doliny oraz Rozwinięcia.

Faza Przygotowań. Gdy przeciwnik rozpocznie swoją turę, możesz w tym czasie przygotować swoje Pole, rozpatrując zdolności kart. Może to zostać przerwane przez odkrycie kart z odpowiednią liczbą symboli Rozkładu, co skutkuje Zepsuciem.

Zakończenie gry

Gra kończy się, gdy pula żetonów PZ się wyczerpie, a każdy z graczy dokończy rundę tak, by rozegrał identyczną liczbę tur. PZ podlicza się dzięki żetonom dającym natychmiastowe punkty, a także z Rozwinięć i kart Doliny dających je na koniec gry.

 

Zawartość pudełka: 

  • 80 kart Początkowych podzielonych na 4 identyczne talie
  • 342 Rozwinięć kart
  • 90 kart Doliny
  • 18 Rozwinięć kart Żyznej Gleby
  • 4 karty Pomocy Gracza
  • 16 kart Przywódców
  • 8 żetonów Amuletu
  • 44 żetony o wartości 1 PZ
  • 10 żetonów o wartości 5 PZ
  • 4 żetony Many
  • 100 koszulek na karty (w tym 20 koszulek dodatkowych)
  • instrukcja - gra podstawowa
  • instrukcja - dodatek "Dolina Magii"
  • instrukcja - dodatek "Dolina Dziczy"
  • instrukcja - dodatek "Burza Many"

Dane techniczne

podstawka/dodatek samodzielna gra
polska instrukcja Tak
nowy Tak
wiek od 14 lat
czas rozgrywki 30-60 minut
liczba graczy 2-4

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl