Neuroshima HEX 3.0: Gildia Kupców
Opis
Siedemnasta dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku, skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed graczami poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii!
Zawartość pudełka:
- 35 żetonów Gildii Kupców
- 2 znaczniki Gildii Kupców
- 1 znacznik Sieci
- 8 znaczników Dezaktywacji
- 7 znaczniki Gambli
- zapasowy żeton
- instrukcja
Dane techniczne
podstawka/dodatek | rozszerzenie (do gry potrzebna "podstawka") |
polska instrukcja | Tak |
nowy | Tak |
wiek | od 12 lat |
czas rozgrywki | 30-60 minut |
liczba graczy | 2-4 |