Neuroshima HEX 3.0: Missisipi
Opis
Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak wytrzymałości i pancerzy oraz słaba mobilność.
Zawartość pudełka:
- 35 żetonów armii,
- znaczniki ran, frakcji, sieci
- 1 woreczek strunowy
- 1 instrukcja
Dane techniczne
podstawka/dodatek | rozszerzenie (do gry potrzebna "podstawka") |
polska instrukcja | Tak |
nowy | Tak |
wiek | od 12 lat |
czas rozgrywki | 30-60 minut |
liczba graczy | 2-4 |