Neuroshima HEX 3.0: Piraci
Opis
Piraci to kolejny dodatek do Neuroshima Hex 3.0, kultowej strategicznej gry osadzonej w świecie Neuroshimy. Nad karaibskimi wyspami, gdzie rządzić miał król Skażenie i królowa Neodżungla, załopotała piracka flaga. Jej właściciele mają dla swoich wrogów kilka niespodzianek… Nowa armia gra na niespotykanych dotąd zasadach, powiększając standardową planszę o specjalne Pola Wodne, do których dostęp mają jedynie Piraci. Duża liczba żetonów wywołujących Bitwę pozwala im kontrolować tempo gry, co ma kluczowe znaczenie podczas planowania położenia sztabu na przestrzeni całej rozgrywki. Słabszą stroną Piratów jest niska inicjatywa i brak wytrzymałości, a także znikoma mobilność jednostek niepływających. Pamiętajcie, że armii Piratów nie można użyć podczas rozgrywki z zastosowaniem zasad Powiększonego Pola Gry (czyli rozgrywki 5- i 6-osobowej oraz powiększonej 4-osobowej).
Zawartość pudełka:
- 35 żetonów Piratów
- 2 znaczniki Piratów
- 1 znacznik Sieci
- 12 znaczników Sąsiedztwa Wodnego
- 3 znaczniki Ran
- zapasowy żeton
- instrukcja
Dane techniczne
podstawka/dodatek | rozszerzenie (do gry potrzebna "podstawka") |
polska instrukcja | Tak |
nowy | Tak |
wiek | od 12 lat |
czas rozgrywki | 30-60 minut |
liczba graczy | 2-4 |