Neuroshima Hex 3.0: Sand Runners
Opis
Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki z Molochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, o których nie śniło się szamanom...
Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania z Bitwy kluczowego pola za pomocą Burzy piaskowej. Kilku Wojowników Sand Runnersów posiada cechy Modułów co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas Bitwy. Ponadto, żeton Sztabu jest dwustronny i jedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel, zanim ten zdąży zaatakować. Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa. Dodatkowo, nierozważne odwrócenie Sztabu na stronę z atakiem w tylko jednym kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek podczas Bitwy.
Zawartość pudełka:
- 54 żetony
- instrukcja
- woreczek strunowy
Dane techniczne
podstawka/dodatek | rozszerzenie (do gry potrzebna "podstawka") |
polska instrukcja | Tak |
nowy | Tak |
wiek | od 12 lat |
czas rozgrywki | 30-60 minut |
liczba graczy | 2-4 |